Ik heb een klacht, waar kan ik deze melden?

Hoe erg we ons best ook doen om jou een zo goed mogelijke service te verlenen, de webshop up-to-date te houden en artikelen met de beste kwaliteit te leveren, kan het natuurlijk zijn dat je niet tevreden over iets bent.

Klacht over je bestelde artikelen?

Heb je een defect, beschadigd of verkeerd artikel ontvangen? Neem dan binnen 48 uur contact met ons op. Wij zullen je zo snel mogelijk helpen!

Niet tevreden met onze service

We nemen je klacht altijd zeer serieus en proberen binnen een werkweek je klacht te beantwoorden.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.